woensdag 11 september 2013

Zigzagdekentje ...

Ondertussen ( weet het, maar kan onmogelijk steeds aan eenzelfde werkje blijven haken ) ben ik bezig aan een zigzagdekentje. Deze ga ik combineren met granny squares die deels gaan dienen als boord. Kan helaas geen patroontje of voorbeeld laten zien daar het in mijn hoofd zit en niet op papier staat. Ik gebruik slechts drie neutrale kleuren om het sobere ( weeral ) te behouden. Gehaakt met Fabel, een zeer dunne wol die 75 % wol bevat. Dit gaat een zeer licht, luchtig en warm dekentje worden. Een prachtige werkje in mijn hoofd en nu maar hopen dat ik het kan realiseren ...


2 opmerkingen:

  1. Hoi Tine,

    Ik ben al een tijdje opzoek naar een patroon als deze.
    Je zegt dat het in je hoofd zit, zou je het heel erg vinden om 2 toeren uit te schrijven voor mij terwijlj e bezig bent? Dat zou ik echt super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Mirjam. Ga ik zeker doen als je uw mailadresje stuurt. Ik geraak niet op uw blog. Groetjes, Tinne

      Verwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...