dinsdag 21 mei 2019

Leuke trui haken ...

Na het bekijken datum laatst gepost bericht,  

vrees ik dat ik mijn tijdservaring dringend moet gaan resetten. 

Man … wat gaat de tijd toch snel ! Had mijn haaknaald hetzelfde tempo, je zou wat zien !

Ah …  ik heb wel een leuke trui kunnen haken. 

Een patroon die heel wat haaksters wist te verleiden en uiteindelijk menig garderobes vulden. 

Heb het natuurlijk over de Precious Sweater van By Katerina. 



Anti-pilling garen Ariane van W. haaknld.3,5 en 4,5


Fijne week, liefs Tinne x

26 opmerkingen:

  1. Je trui is werkelijk prachtig!
    Hoe heb je deze foto gemaakt, erg mooi en apart. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Loes. Werk heel graag met pixie. Is gratis online ( dus niets downloaden van software ) enorm veel keuze qua foto's en in het Nederlands.Groetjes!

      Verwijderen
  2. Prachtig, wat zal die trui mooi staan en heerlijk dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is vast een superzachte en soepele trui. Grappig dat we allebei iets heel verschillends haakten met hetzelfde garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely color for a beautiful sweater !
    Have a shinny day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh prachtig, ik vind dat zo'n leuk patroon. Je hebt er een mooie trui bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was inderdaad een leuk patroon. Heb wel de mouwen niet zo breed gemaakt. Verder super leuk om te dragen. Groetjes!

      Verwijderen
  6. Wat een schitterende trui! Ik snap helemaal dat je voor dit patroon bent gevallen.
    Gelukkig zijn de scherven op je foto niet echt, stel je voor dat ze in je mooie trui zouden haken......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tijd vliegt en zeker als je veel te doen hebt. De trui is prachtig. Die ga je vast met plezier dragen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zoals je zegt Margaret. Hoop dat het weldra wat rustiger gaat worden. Deze trui is inderdaad een plezier om dragen.

      Groetjes, Tinne




      Verwijderen
  8. Ik ben blij dat jij hetzelfde probleem hebt, met de tijd ;)
    Je trui is werkelijk prachtig en de kleur is ook zo mooi
    Veel draagplezier, maar dat gaat vast lukken, daar ben ik helemaal niet bang voor. Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi … eveneens blij dat jij dat ook ervaart Anita. En ja hoor, is super leuke trui om te dragen. Groetjes, Tinne

      Verwijderen
  9. Prachtig en ook de omlijsting van de foto!
    Ik dacht dat je het bloggen had opgegeven...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Neen, hoor want dan zou ik afscheid van jullie nemen moest ik het opgeven. Groetjes, Tinne.

      Verwijderen
  10. Hoi Tinne, meid, wat een geweldige trui, maar ook de volledige foto, ziet er fantastisch uit.

    Liefs, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik beken: ik kende het patroon niet. En als ik het origineel had gezien, zou ik er niet voor zijn gevallen, vanwege het oversized. Maar jouw trui ziet er helemaal niet "slobberig" uit, prachtig vind ik 'm. Heb je iets aangepast aan het patroon, of valt het gewoon erg mee met dat oversized? Ik zou deze trui graag haken voor mijn dochter (en misschien daarna nog eentje voor mezelf?)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Had eerst het patroon nageleefd en werd inderdaad erg oversized. Heb als je het patroon volgt slechts 1 i.p.v. 3 figuren in elk mouwgedeelte gehaakt. De 4 resterende figuren heb ik dan verdeeld over rug- en voorpand. Hoop dat het wat duidelijk anders geef gerust een seintje. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt duidelijk, mocht ik tegen die tijd er niet uitkomen, weet ik je te vinden...(lol)

      Verwijderen
  13. Hoe mooi en verzorgd en wat een originele foto !
    lieve groetjes,
    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...