vrijdag 11 oktober 2013

Van teenslipper naar ijsschaats

Na een uurtje woelen, draaien en keren in bed terug opgestaan. Wat een ellende toch als je een slechte slaper bent. Uit verveling 2 sleutelhangers gehaakt. De " teenslipper " u allen bekend en waarschijnlijk al 100 keer tegengekomen, maar o zo leuk om te maken ... . En dan een prototype van een ijsschaats ( eigen ontwerp ). Vond niet direct een mooie achtergrond voor de foto's dan maar gekozen voor het mooie boeket rozen die ik gisteren van mijn lieve echtgenoot kreeg "zomaar ". Geniet gerust mee ...


Met dank aan Maddy voor het patroontje
Link : http://maakhetff-maddysblog.blogspot.nl/2012/07/patroon-minislipperspattern.html


                                                   

Dit is nog maar een probeersel dat ik eerstdaags verder ga uitwerken. Wat denken jullie ervan?





En dan nog even het mooi boeketje rozen dat ik kreeg van mijn lieve echtgenoot op de foto.





Nu terug gauw mijn beddebak in en hopelijk nog een paar uurtjes slaap ... tot straks allemaal :-)

 

2 opmerkingen:

  1. dat was een nachtelijk blogje hihihi maar je bent wel mooi creatief bezig geweest en wat een mooie bos bloemen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ... en dan staat het klokje op mijn blog nog een uurtje achter hé ... is waarschijnlijk een restletsel van jaren nachtdienst te doen ... Liefs, Tinne

      Verwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...