maandag 2 oktober 2017

Van wespentaille naar hommelheupen ...




Ja hoor, vaarwel wespentaille ... welkom hommelheupen.
Binnen 7 dagen (09/10) ben ik juist geteld 1 jaartje rookvrij en 13 kg extra.
Maar volgens velen heb ik eindelijk wat "rondingen" 
en niet onbelangrijk " een gezondere " uitstraling.
Hahaha ... zal ze maar geloven hé ... ( lol ) ...


Stoppen met roken spaart geld uit! 
Mmmmh ... 
een uitspraak die mijn echtgenoot direct gaat weerleggen :-)) 
Heb mijn kleerkast uitgemest en ben VERPLICHT gaan shoppen ! 
Kun je dat voorstellen  ... "gedwongen" gaan winkelen  ???
 ... jammer dat mijn voeten dezelfde maat houden ... snif!
Alle gekheid op een stokje, ben blij dat ik gestopt ben.


Het heeft wat geduurd voor ik terug kon bloggen, 
maar achter de schermen heb ik heus niet stilgezeten.
Kan ook niet anders met 2 pubers bordeaux-dogs in huis. 
Gratis fitness is verzekerd. 

Neen hoor, heb  af en toe wat gebreid en gehaakt. 

Ook heb ik tussendoor jullie leuke, soms ontroerende berichtjes gelezen
en proberen te volgen.
Hopelijk kan ik nu weer de draad oppikken, 
want heb jullie echt gemist! 
Een huis renoveren kost nu eenmaal veel tijd, zorgen en energie. 


Maar het grootste nieuws is dat ik weldra terug oma mag worden  
Wat ben ik dankbaar dat ik dit alles mag en kan beleven. 
En ondertussen ...
is kleinzoon Vic al enkele maatjes groter ...
en een schattig ventje geworden ♥ 
Mijn geluk kan niet op :-))


Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe en geniet ze x




Liefs Tinne ♥























32 opmerkingen:

  1. Proficiat schatje maar hebt toch bijpassende schoenen kunnen kopen x hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat schatje maar hebt toch bijpassende schoenen kunnen kopen x hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je nog veel gedaan!!!
    Fijn weer een kleintje in aantocht.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je weer te lezen!
    Mooie doggies ook
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat omdat je erin slaagde om te stoppen met roken en natuurlijk met de komst van het kleintje. Je hebt inderdaad niet stil gezeten, fijn om dat te delen. En wat is Vic gegroeid.

    groetjes,
    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Emmy. We hebben allemaal ons best gedaan hier de laatste maanden. En ja, Vic is al een hele peuter geworden. Leuke leeftijd trouwens. Grts

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd!! 2x natuurlijk. Allereerst omdat je weer oma mag worden, maar natuurlijk ook omdat je al bijna een jaar niet rookt; wat goed van je! Okee misschien ben je wat gegroeid en misschien zie je dat, maar wat je niet ziet zijn die mooie schone longen!
    Dat eerste zinnetje vind ik geweldig, die ga ik onthouden :-)
    Je hebt inderdaad niet stil gezeten en weer een hoop mooie dingen gemaakt, complimenten hoor.
    En ja die 2 kleine hondjes vragen veel tijd en energie (hihi, ik heb er ooit op eentje mogen passen, pfff sterk!)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Gefeliciteerd!

    Shoppen zou voor mij wel een straf zijn. Vreselijk! Bij ons is het net andersom,mijn man gaat graag!
    Komt natuurlijk ook omdat ik alles zelf maak.

    Mooi vest/jasje is dat witte!

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Thea! Fijn toch als je alles zelf kunt maken. Je hebt prachtige creaties trouwens! grts

      Verwijderen
  8. leuk om je weer te lezen ...en knap dat je niet meer rookt
    Je hebt ook mooie creaties gemaakt ..ik vindt die kerstsok
    zo leuk ....heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Nieneke. Patroon van de kerstsok komt van fb groep de hippe haaknaaldjes. Deze kan je momenteel nog terugvinden in de bestanden.
      Liefs, Tinne

      Verwijderen
  9. welkom terug! super dat je niet meer rookt, mijn man slaagt er nog steeds niet in, hij rookt nog zo'n 5 per dag, maar je betaalt de tol lees ik, maar beter dat hoor!! ik bewonder je, en je hebt een nieuwe kleerkast vol nieuwe spullen nu, super! Je maakte mooie dingen ook en je amuseert je met de honden en je kleinzoon, top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rita. Vijf per dag is nu ook niet veel. Hoop dat ik nu niet shop verslaafd geraak hihihi ... Groetjes!

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd, terug oma, het blijft iets speciaal. Maar ook chapeau om te stoppen met roken.
    Mooie dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met het stoppen met roken en proficiat met het terug oma worden!! En wat een lieve, mooie honden heb je! Mijn zus heeft ook zo 2 'loebassen' waarmee ik soms ga wandelen en inderdaad, dat is fitness van de hoogste plank ;-)
    Je creaties zijn schitterend, dat vest en die kerstsok,... allemaal even mooi! En trek het je niet aan van die kilo's, dat is gewoon méér Tine voor hetzelfde geld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ... dat laatste moet ik onthouden. Bedankt Sigrid voor leuke bezoek! Groetjes!

      Verwijderen
  12. Knap hoor, niet meer roken, het is toch slecht voor je hé, nee dan kan je beter verslaafd zijn aan handwerken ;) Mooie dingen heb je gemaakt ondanks alle drukte.
    Groetjes en fijn dat we je weer vaker in blogland gaan zien. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend goed van je! Ik weet vanuit m'n omgeving hoe moeilijk het is. En dan had je ook nog de nodige stress rondom de renovatie... Echt, ik vind je een kei!
    Fijn dat je de draad weer oppakt van het bloggen. En wat maakte je intussen alweer veel mooie dingen.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elizabeth. Makkelijk was het niet, maar ben super blij. Grts, Tinne

      Verwijderen
  14. Hoi Tinne,
    Heerlijk weer een blogje van je. Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat sinds je gestopt bent met roken. Ik ben ook bezig, rook geen gewonde sigaretten meer maar een elektronische. Van 18 mg nicotine naar 6 mg inmiddels. En zo hoop ik op nul,nul uit te komen en niks meer te roken.

    Wat een goed nieuws, dat je weer oma wordt, en ook ik ben druk aan het haken. Nu met een omslagdoek bezig. Maar het het nogal druk dus gaat een lang proces worden.

    Heb er geen haast mee dus kalm aan.

    Fijne dag en veel liefs.
    Knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toutes de belles creations ! J'adore la renne sur la chaussettes !
    Les collages de photos sont très jolis !
    Bravo pour avoir arrêter de fumer ! Je l'ai fait il y a 10 ans et j'en suis très heureuse ! Par contre j'ai dû pédaler sur la bicyclette d'appartement pour ne pas prendre du poids ;(
    Bonne semaine !
    Merci pour la visite !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een grote prachtige honden. Ik vind het heel dapper dat je gestopt bent met roken. Wel beter toch. En een mooie kleinzoon. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Das erg leuk het tweede kleinkind en goed van je dat je gestopt bent met roken ,leuke honden ,nou drukte genoeg .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihihi, soms is ‘achteruit lezen’ een beetje dom; maar ik ben heel blij dat je weer aan het posten bent :-)))
    Mooie creaties heb je gemaakt en die foto van Vic met B&B; heerlijk!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...