zaterdag 29 september 2018

Leuke herfstvest met kap.

Julia garen Zeeman & haaknaald 6

20 opmerkingen:

  1. Mooie vest in een herfstkleur.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O siper! Wat een mooi vest! Prachtige kleur ook ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really nice !!!!!!
    Have a nice week !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n warm lang vest en je kunt het meteen gebruiken 's morgens vroeg..
    Leuke foto collage maakte je ervan, Tinne!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elizabeth! En ja hoor, ik kan de vest al goed gebruiken 's morgens vroeg als ik met de honden buiten ga... brrr ... Groetjes!

      Verwijderen
  5. Super warm, zo te zien, om in weg te kruipen. Maar ik vind de Jula wat veel pluizen na verloop van tijd ... Hopelijk is de kwaliteit al wat beter geworden.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker warm inderdaad Sofie. Heb met het vroeger garen van Julia eigenlijk nooit problemen gehad, zeker geen pluistoestanden. Heb mijn verschillende vesten al dikwijls gewassen op wol-was, op lage stand laten centrifugeren en al liggend laten drogen. Wel gebruik ik voor dit garen nooit wasverzachter of iets anders in de plaats. De nieuwe versie van Julia voelt anders aan vind ik en is iets dunner, niet veel maar toch. Nu vrees ik voor eerst om pluizen te gaan hebben, afwachten nog even en dan de wasmachine in.Ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes!

      Verwijderen
  6. O wat een fijn en warm vest, heerlijk nu het al kouder wordt♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut Loes. Lekker warm als ik 's morgens vroeg het huis verlaat om met de honden te gaan wandelen. Vind de natuur nu op zijn mooist en geniet van elk moment.Groetjes !!!

      Verwijderen
  7. Moooi! En een heel project, zo’n lang vest en dan ook nog met kap. Veel plezier ermee, lekker mee in de bissen wandelen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees maar zeker Sandra.Wij wandelen hier super veel want er is dan ook veel te zien op Maasland. Groetjes Sandra ♥

      Verwijderen
  8. het lijkt me een heerlijk vest en wat leuk met een capuchon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ook zo crealice ! Eigenlijk is het een zeer eenvoudige vest, snel klaar en geen naden. Groetjes♥

      Verwijderen
  9. Hallo lieve Tinne
    Ik was al even niet geweest, en zie zo veel schattigs op je site.
    Maar dit vest, ooooooooooohhhh wat een mooie. Ik ben gek op vesten, is een rare tik van me maar heb er niet zo veel en zelf maken dat durf ik niet zo goed. Misschien ook maar eens proberen.
    Ik ben de blog weer langzaam aan aan het vullen, was er even niet, wilde zelfs stoppen, maar dankzij Cora, ben ik er toch nog.
    Veel liefs van mij.
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat ik je hier lees. Ben ook gek op vesten :-) Door veelvuldig haken en breien lukt het al zonder patronen. Als je wilt dan help ik je wel hoor. Blij dat je terug blogt :-))

      Fijne eindejaarsfeesten en tot hoors, liefs Tinne

      Verwijderen
  10. Wat een prachtige vest is dit! Had dit bericht bijna gemist.
    Lieve groetjes,
    Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Emmy. Ik had jouw reactie bijna gemist :-))

      Fijne eindejaarsfeesten en schitterend 2019, liefs Tinne x

      Verwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...