donderdag 17 januari 2019

Konijn Snuf ♥


17 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje. Die sjaal komt nu goed van pas.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo, ik heb er al meer voorbij zien komen, maar nog nooit met dit garen, goed geslaagd en die das :) een goede combinatie
    Alvast een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en inderdaad, dit garen maakt 'm heel speciaal! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk! En groot ook volgens mij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Deze meet juist 50 cm ( oren inbegrepen), maar dat heb je snel als je tweedgarens gebruikt.

      Verwijderen
  5. Op vele verschillense bnlogs kwamnik jou teacties tegen.....ik dacht, ik ga eena evwn op bezoek.
    Ik ben volger geworden, leuk blog met veel leuke creaties erop.
    Fijn weekend. Groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Daphne! Dank u wel! Ook jouw blog spreekt me enorm aan dus je kan het al raden … eveneens een volger erbij! Prachtige kaarten trouwens! Groetjes, Tinne

      Verwijderen
  6. Wat een mooie!!!
    Leuk konijn en mooi garen, de sjaal staat er prachtig bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Topkonijn!!! Echt mooi en zo lief met zijn sjaal erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cutie, ik haakte laatst een mini rammelaar met het konijntje.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...