vrijdag 13 september 2019

Okergele gehaakte vest met capuchon.

Denk dat iedereen ondertussen wel doorheeft dat ik een zwak heb voor vesten. 

Dus niet echt verrassend als er weer eentje van de pen rolt.

Ondertussen heb ik met deze vest mijn allereerste zelf ontworpen patroon nog eens uitgetest.

Gebruikt materiaal : 12 bollen Tweed van Zeeman - haaknaald nr 7 ( maat L/XL )
    
        Nep-lederen sluitingen genre houtje-touwtje



Wens jullie alvast een fijn weekend toe, 

lieve groetjes Tinne ♥

20 opmerkingen:

  1. oh wauw dat lijkt me een heerlijk vest. Ik ga ook eens kijken naar dat garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vest en heerlijk om op de kille momenten aan te trekken. Mooie kleur heb je gekozen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is een mooi vest, eigenlijk ook een jasje. Daar ga je veel draag plezier van hebben. Ik haak en brei ook graag met het garen van de Zeeman. Groetjes en een fijn en zonnig weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is er zo eentje om lekker in weg te kruipen en nog in een mooie kleur ook! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vest, kun je ook wel als jas aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really nice !!! Perfect for Fall !!!
    Have a great weekend !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat fantastisch mooi! Mocht je het patroon uitbrengen, dan wil ik 'm graag bij je bestellen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Tinne,
    Wat een schitterend vest is dit geworden.
    Zo prachtig en het zal heerlijk zitten denk ik.
    Geniet maar van je vest wanneer je het draagt.
    Veel liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous cardigan, dear, and in a lovely color as well. 👌 ✨ Have a wonderful Sunday! 💕 🍃🌸🍃

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor je mail! Ik heb gereageerd maar kreeg de antwoordmail terug gestuurd. Ik heb het bedrag overgemaakt. Haal de reactie maar weg, als je het liever niet op je blog wilt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb het goed ontvangen hoor. Blijkbaar zijn er problemen met mail te versturen via mijn blog. Patroontje is verstuurd ondertussen. Bedankt alvast, groetjes!

      Verwijderen
  11. Tof zeg, heel mooi. Zal je goed kunnen gebruiken!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...