zaterdag 23 november 2013

Mooie warme vest van granny squares + patroon

Ben onlangs begonnen met het breien van een poncho. Zal nog even duren want met naalden nr 4 gaat dit niet snel. Maar vind hem al leuk worden met die kabels.
Ondertussen kreeg ik wat opdrachten binnen. Zo staat er al een snood op de wachtlijst en een mannenvest grof gebreid met voering. Gelukkig zonder deadline deze keer ( lol ).

Maar natuurlijk kwam ik tijdens het surfen weer een leuke vest tegen. Een vest in granny squares en dan nog wel in mijn lievelingskleuren. Moet mij echt inhouden om daar niet aan te beginnen. Zal het patroon hier al plaatsen om mezelf te sussen :-)  Wat vinden jullie hiervan?





                                                        
                                                          Ontwerp : Tuka & Juju

3 opmerkingen:

  1. Echt een mooi vest. Ik kan me voorstellen dat je zoiets zelf wilt maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is heel mooi..ziet als grannies uit..mijn favorieten je kan alle kanten op...leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh whow, die is echt mooi. Maar ja, je bent druk genoeg inmiddels.
    Succes
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...