maandag 2 december 2013

Update poncho ...


De laatste dagen niet aan het bloggen geraakt. Wel hier en daar wat bijgelezen en berichtje geplaatst. 
Heb eerst de griep op bezoek gehad ( weeral ) en dan mijn voorste tand die het even voor gezien hield  en zich liet meeslepen door de zwaartekracht … Wat een zicht! ...  Als kind staat dit je schattig en is dit de doodst normale zaak, maar als volwassene … hihihi … heb mij nog nooit zo gegeneerd … en voor sommigen moet het zalig geweest zijn dat ik weinig van zeggen was op dat moment … lachen zat er helemaal niet in hetzij met een sjaal of de handen voor de mond. Gelukkig dat mijn tandarts mij snel kon helpen daar het een stifttand was. Ook hij kon het natuurlijk niet laten om met mij even de draak te steken. Lig je daar in die stoel jezelf blauw te knijpen van angst zegt hij doodleuk : Toch erg hé ... zo jong en al in stukken vallen!!!

 
Ondanks mijn kwalen heb ik toch tussendoor wat kunnen breien, hetzij op een lager viteske dan normaal … . Laat je even zien hoever ik zit met mijn poncho. Is de eerste strook en bedraagt momenteel een 70 cm. Nog even en ik kan aan de tweede strook beginnen.
 


 
Hier schijnt het zonnetje al volop sinds vanmorgend. Raar … begin december … winter … en dan zo’n prachtig weer. Voor mij mag het gans de winter "zo" blijven, alleen op Kerstdag een dikke sneeuwlaag zou leuk zijn was het maar alleen om even de sfeer van een witte Kerst op te snuiven.


 
                                       Wens jullie verder een fijne zonnige creatieve dag !
                                                                     Liefs, Tinne
 
                                               leuke en gratis  katten animatie plaatjes

 

3 opmerkingen:

  1. hihihi nee tis erg zat maar hoe je het schrijft ik zie het helemaal voor me

    mooie breisels zeg
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wees maar zeker dat ze hier allemaal hun lachspieren goed geforceerd hebben ... t' was ook een giller ... hihihi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een narigheid bij één hoopje mens. Hopelijk ben je er nu de hele winter vanaf.
    Geweldige poezenfoto.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...