zondag 29 december 2013

Vlechtsjaal gebreid + patroon ... Project gehaakt deken ...

Nog wat aan het nadenken over hoe ik een vlechtsjaal zou haken. De vlechtsjaals die ik vond waren allemaal helaas gebreid. Ook mooi hoor, maar wou deze nu " persé " gaan haken ... :-)
Dus even de hersenen pijnigen en proberen iets op papier te zetten alvorens ik er ga aan beginnen.

Als voorbeeld laat ik de gebreide vlechtsjaal zien van Jeanny waar je tevens het patroon kunt terugvinden voor de gebreide versie op haar blog : zie link onderaan foto.


                              http://merklapperie.blogspot.nl/2013/12/patroon-vlechtsjaal.html


Ondertussen al maar aan mijn volgend deken begonnen. Is een project voor tussendoor. Hoe groot deze gaat worden weet ik nog niet. Zal afwachten worden ...

 
 
 
leuke en gratis teksten en gedichten groetjes krabbels

6 opmerkingen:

  1. super mooie sjaal! dankjewel voor het patroontje! En de deken wordt super mooi! wat een mooie kleuren zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd wat je denkwerk op gaat leveren, lijkt mij leuk een gehaakte vlechtsjaal! Je deken wordt ook mooi, leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi ... denk dat iedereen met Kerst 2014 een deken gaat krijgen want vind dat super leuk om te maken :-) ... en het denkwerk staat al voor de helft op papier :-) dus hopen dat het lukt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die sjawl, schitterend. Ik zou het niet kunnen hoor. Maar vind het geweldig om te zien van een ander.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb in volgend berichtje het haakpatroon ervan uitgeschreven. Is heel gemakkelijk om maken en leuk om te doen. Groetjes, Tinne

      Verwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...