dinsdag 1 oktober 2013

Raamhanger met uil + teltekening



Dank jullie voor mij beterschap te wensen lieve mensen. Was een fijne attentie !!!

Ben ondertussen al een beetje bekomen van de griep, maar  heb helaas mijn partner aangestoken ... oeps ... Het spreekwoord zegt : Wie bij de hond slaapt krijgt zijn vlooien ... awel dat is hier wel degelijk van toepassing ( lol ). Als bezigheidstherapie ben ik wat gaan rondneuzen op heel wat hobbysites. Vond ik daar een zeer prachtige witte uil als raamhanger, super tof om deze te laten pronken aan uw raam. Het patroon is afkomstig van de handwerkclub.nl.
Hopelijk kan ik jullie met dit patroon een pleziertje doen.





6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige hanger zeg, super gaaf gemaakt!
    Beterschap verder in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een supermooie hanger zeg!
    Dankjewel voor het delen, helaas ben ik niet zo goed in het ontcijferen van telpatronen ;(
    Moet ik me toch eens in verdiepen want deze vind ik wel errug mooi!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie raamhanger, schitterend.
    Wil hem ook graag haken maar aan de hand van de foto waar de teltekening op staat lukt het mij niet om deze mooie raamhanger te haken.
    Heb je ook een duidelijker telpatroon of een geschreven telpatroon ??

    Groetjes, Heika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is hier ook een geschreven patroon van te vinden? Heb deze op een markt gekocht maar kan geen telpatronen lezen.

    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou graag deze uil maken maar denkpatroon lukt niet

    BeantwoordenVerwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...